قوانین و خرید از سایت

قوانین موسسه کودکان هوشمند
کودکان هوشمند
تایید قوانین خرید از سایت کودکان هوشمند

تایید قوانین و خرید از سایت کودکان هوشمند یکی از موضوعاتی است که لازم است در مورد این سایت مورد توجه قرار دهید. قوانین سایت کودکان هوشمند می تواند به شکلی باشد که شما را از بابت نتایجی که این محصولات می تواند در بر داشته باشد و یا خدماتی که از این سایت دریافت می کنید، مطمئن کند. به همین دلیل است که لازم می دانید تا از این موارد صحبت کنیم و اطلاعات لازم در این خصوص را به آن ها بدهیم.

نحوه خرید از سایت

برای خرید کردن از سایت می توانید همچون بسیاری از آنلاین شاپ های دیگر اقدام کنید. در این خصوص لازم است ابتدا محصول و یا خدمات مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و سپس برای خرید به سراغ انتخاب آن موارد بروید. زمانی که خدمات و یا محصولات خودتان را از همه لحاظ بررسی کردید می توانید آن ها را به سبد خرید خود اضافه کنید و سپس به درگاه بانکی شاپرک متصل شوید. در مرحله بعدی نیز می توانید هزینه مربوطه را پرداخت نموده و سپس راس روز مقرر، سفارشات خود را تحویل بگیرید.

محصولات سایت

در مورد محصولات سایت می توانیم موارد مختلفی را عنوان کنیم. در حقیقت سایت کودکان هوشمند هم دارای محصولات و بازی های فکری است و هم درباره خدماتی است که می تواند به شما ارائه دهد. فراموش نکنید که هم خدمات و هم ابزارهای ارائه شده توسط این موسسه می توانند در کنار هم سبب تقویت حافظه، رشد میزان تمرکز کودک و همچنین تقویت خلاقیت و مهارت های عملی او شود.
هر کدام از این محصولات را که خریداری می کنید، می تواند برای گروه سنی خاص و برای هدف مشخصی باشد. به همین دلیل است که بهتر است پیش از انتخاب و خرید ابزارهای فکری و یا خدمات و آموزش ها، حتما با کارشناسان این موسسه مشورت کنید و شرایط کودک خودتان را کاملا توضیح دهید. با این کار می توانید قطعا نتایج بسیار بهتری را نیز به دست آورید.

جمع بندی

همان طور که گفته شد تایید قوانین و خرید از سایت می تواند یکی از موضوعات بسیار مهم در زمینه خرید محصولات این موسسه همچون محصولات آموزش چرتکه و یا محصولات مربوط به آموزش و تقویت حافظه به حساب بیاید. به همین دلیل است که اگر قصد خرید این محصولات از این سایت را دارید، بهتر است بدانید که چگونه باید این کار را انجام دهید.

قوانین خرید از سایت

_ موسسه کودکان هوشمند هیچ مسوولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد می‌داند.

_ موسسه کودکان هوشمند هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت می باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

_ موسسه کودکان هوشمند هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتویات سایتهایی که ارتباط به آنها به واسطه آگهی و یا لینک در “iranskids.com” شکل می گیرد، پذیرا نیست

_ موسسه کودکان هوشمند به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

_ کاربران متعهد هستند که برای دسترسی به پرداخت اینترنتی کارت عضویت ” موسسه کودکان هوشمند ” مقاصدی خارج از حوزه پرداخت اینترنتی به آدرس https://iranskids.com/card را دنبال نکنند.

_ خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید.

_ فرم سفارش بایستی با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل گردد. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

_ مالکیت معنوی محتویات موسسه کودکان هوشمند شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به موسسه کودکان هوشمند می باشد.